Jak stworzyć Key Visual czyli graficzny motyw przwodni marki?
Chcesz aby Twoja marka była rozpoznawalna i wszystkie działania reklamowe były skuteczne? Stwórz niepowtarzalne i "chwytliwe" Key Visual, które stanie się kluczem do rozpoznania bez względu na przekaz reklamowy.
2020-10-28, 10:28

Jak definiować Key Visual i stworzyć go dla swojej marki?

Key Visual możemy zdefiniować jako jakiś charakterystyczny znak graficzny, który jest używany w każdym przekazie kierowanym od marki do odbiorców. Przykładem może być filoetowa krowa milki, Rozóm i Serce firmy Organge, czy Mały Głód od Danone. Przedstaawiając te przykłady miałeś wątpliwości o jakiej marce będzie mowa? Właśnie o to chodzi, aby bez zastanowienia skojarzyć z nazwą oraz produktem lub usługą, którą oferuje marka.

Jakie korzyści przyniesie dobrze rozpoznawalny jej Key Visual?

Po stworzeniu Key Visual dużą pracą marketingowców należy go wypromować. Jeśli nasz znak stanie się rozpoznawalny przyniesie on marce wiele korzyści. Zapadnie w pamięci wielu użytkowników. Bez wzglądu na rodzaj przekazu będzie on automatycznie kojarzony z danym brendem.

Stwórz swój klucz wizualny firmy z agencją kreatywną ROXX Media!

Chcesz wprowadzić własny Key Visual? Nie czekaj! ROXX Media pomoże Ci w tym! Tworzymy taki elementy graficzne od podstaw, jeśli Twoja firma jeszcze nie posiada loga, ale także tworzymy je na podstawie gotowych już elementów! Zapraszamy!

KONTAKT / AUTOR
Roxx Media
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.