Key visuale - zadbaj o wizerunek swojej marki
Na pewno kojarzysz łyżwę charakterystyczną dla Nike, fioletowo-białą krowę od Milki czy klucz wiolinowy Stradivariusa. Te wszystkie znaki sprawiają, że dany obiekt czy znak powiązujesz w myślach z konkretną marką. Tym właśnie są key visuale. Warto zadbać o nie, tworząc image swojego brandu. Jak? Podpowiadamy!
Key visuale: co to takiego?
Najprościej mówiąc, key visuale to motywy przewodnie marki. Są to stałe elementy, spójne ze sobą pod względem estetycznym, które przewijają się we wszystkich materiałach promocyjnych firmy. Można je wykorzystywać w kampaniach reklamowych. Doskonałym przykładem jest kultowy Mały Głód, którego znają wszyscy i wiedzą, co na niego działa najlepiej: serek Danio! Widzisz? Tak właśnie działają key visuale: skojarzeniowo.
Logo a key visuale
Co ważne, key visuali nie należy jednak mylić z logiem. Granica między dwoma pojęciami jest cienka, jednak w praktyce nie można używać zamiennie tych terminów. Logo jest podstawą, do którego inne elementy graficzne, czyli key visuale, mogą nawiązywać w dowolny sposób: kształtem, kolorem, wykorzystywanymi elementami. Doskonale o tym wiemy, dlatego tworząc projekty dla naszych klientów, przywiązujemy wagę do spójności i konsekwencji. Sprawdź to!