Kreacja graficzna Livioon
Marka Livion to czołowy producent zajmujący się sprzedażą perfum, pochodzących z Francji, na terenie Europy. Za jakością produktów w parze idzie też specjalnie przygotowana kreacja graficzna Livioon przez agencję reklamową Roxx Media. Sprawdź, co kryje się za tą realizacje!
2020-08-10, 17:42

Czym wyróżnia się kreacja graficzna Livioon?

Mając na uwadze fakt, że marka Livioon oferuje klientom profesjonalne kosmetyki, zadaniem agencji było stworzenie specjalnej grafiki i katalogu, który stałby się niejako wizytówką oferowanych produktów, a także zwrócił uwagę potencjalnych klientów na usługi. Kreacja graficzna Livioon składa się z kilkunastu wersji produktu, a każda z nich została stworzona z myślą o specyfice danego rynku. 

Dlaczego warto zadbać o elementy wizualne? 

Jak wiadomo, nic nie przyciąga ludzkiego oka tak jak obraz. Na tym nie koniec, odpowiednia warstwa graficzna, jest w stanie przyciągnąć szerokie grono odbiorców, a także zachęcić ich do zapoznania się z ofertą. Kreacja graficzna Livioon powstała z myślą o zachowaniu elegancji, minimalizmu i dobrego stylu, a to wszystko po to aby, wyeksponować najważniejsze cechy produktu. 

Słów kilka o kreacji graficznej Livioon

Kreacja graficzna Livioon to zarówno katalog złożony z oferty produktowej, jak i cała warstwa wizualna, odpowiadająca za stworzenie nośników do firmy. Agencja reklamowa Roxx Media była zaangażowana w proces powstawania produktów z nowej serii kosmetycznej Argan&Keratin Complex. Jeśli zalezy Ci na tym, aby stworzyć odpowiednią strategię graficzną dla swojej firmy, to skontaktuj się z nami! My wiemy, jak to robić! 

KONTAKT / AUTOR
Roxx Media
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.