O czym należy pamiętać przy tworzeniu logo?
Identyfikacja wizualna marki odgrywa niezwykle ważną rolę w kształtowaniu strategii marketingowej firmy. Należy pamiętać, że to również wizytówka naszej działalności, dzięki której można zapaść w pamięć odbiorcy, a także przywodzić na myśl miłe skojarzenia. Zobacz, na czym polega tworzenie logo i poznaj różne techniki!
2020-05-18, 16:47

Tworzenie logo a logotypu

Zastanawiasz się, czym różni się logo od logotypu? Jaka jest różnica między tymi dwoma pojęciami? Logo to nic innego jak znak rozpoznawczy marki, dzięki któremu następuje rozróżnienie produktów jednej firmy od drugiej. Logotyp natomiast łączy w sobie oznakowanie graficzne, a także typografię, co w całości rozumiane jest jako identyfikacja wizualna marki, a także często upatrywane jest jako wartość sama w sobie. Logotyp służy więc nie tylko w celu identyfikacji, ale także pozwala budować całą gamę skojarzeń odbiorcy z marką. Tworzenie logo to niezwykle ważna czynność, która ma miejsce na samym początku działalności firmy. 

Jak zadbać o spójny wizerunek firmy?

Prowadząc własny biznes, niezwykle ważne jest to, aby wpisać się skojarzenia odbiorców, a także zaprezentować konsumentom najważniejsze wartości firmy. To właśnie można osiągnąć za sprawą identyfikacji wizualnej. Tworzenie logo to proces, który może przyczynić się rozpoznawalności marki, dlatego aby zadbać o odpowiednią jakość i unikatowość, warto zgłosić się o pomoc do agencji reklamowych i kreatywnych, które wiedzą, co jest teraz w modzie i co trafi do konsumenta.

KONTAKT / AUTOR
Roxx Media
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.