Tworzenie logo a logotypu
Zastanawiasz się, czym różni się logo od logotypu? Jaka jest różnica między tymi dwoma pojęciami? Logo to nic innego jak znak rozpoznawczy marki, dzięki któremu następuje rozróżnienie produktów jednej firmy od drugiej. Logotyp natomiast łączy w sobie oznakowanie graficzne, a także typografię, co w całości rozumiane jest jako identyfikacja wizualna marki, a także często upatrywane jest jako wartość sama w sobie. Logotyp służy więc nie tylko w celu identyfikacji, ale także pozwala budować całą gamę skojarzeń odbiorcy z marką. Tworzenie logo to niezwykle ważna czynność, która ma miejsce na samym początku działalności firmy.
Jak zadbać o spójny wizerunek firmy?
Prowadząc własny biznes, niezwykle ważne jest to, aby wpisać się skojarzenia odbiorców, a także zaprezentować konsumentom najważniejsze wartości firmy. To właśnie można osiągnąć za sprawą identyfikacji wizualnej. Tworzenie logo to proces, który może przyczynić się rozpoznawalności marki, dlatego aby zadbać o odpowiednią jakość i unikatowość, warto zgłosić się o pomoc do agencji reklamowych i kreatywnych, które wiedzą, co jest teraz w modzie i co trafi do konsumenta.