Key visuale: czym są i jak mogą pomóc Ci w promocji marki?
Jeśli zależy Ci na promocji swojej marki, zadbaj o odpowiednie key visuale. Dzięki nim stanie się ona rozpoznawalna na rynku.
2019-05-28, 17:48

Key visuale - zadbaj o wizerunek swojej marki

Na pewno kojarzysz łyżwę charakterystyczną dla Nike, fioletowo-białą krowę od Milki czy klucz wiolinowy Stradivariusa. Te wszystkie znaki sprawiają, że dany obiekt czy znak powiązujesz w myślach z konkretną marką. Tym właśnie są key visuale. Warto zadbać o nie, tworząc image swojego brandu. Jak? Podpowiadamy!

Key visuale: co to takiego?

Najprościej mówiąc, key visuale to motywy przewodnie marki. Są to stałe elementy, spójne ze sobą pod względem estetycznym, które przewijają się we wszystkich materiałach promocyjnych firmy. Można je wykorzystywać w kampaniach reklamowych. Doskonałym przykładem jest kultowy Mały Głód, którego znają wszyscy i wiedzą, co na niego działa najlepiej: serek Danio! Widzisz? Tak właśnie działają key visuale: skojarzeniowo.

Key visuale podstawą promocji marki

Logo a key visuale

Co ważne, key visuali nie należy jednak mylić z logiem. Granica między dwoma pojęciami jest cienka, jednak w praktyce nie można używać zamiennie tych terminów. Logo jest podstawą, do którego inne elementy graficzne, czyli key visuale, mogą nawiązywać w dowolny sposób: kształtem, kolorem, wykorzystywanymi elementami. Doskonale o tym wiemy, dlatego tworząc projekty dla naszych klientów, przywiązujemy wagę do spójności i konsekwencji. Sprawdź to!

KONTAKT / AUTOR
Roxx Media
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.