Czym są materiały pos w reklamie?
W naszym artykule tłumaczymy co oznacza skrót POS, tak często wykorzystywany w biznesie. Z wpisu dowiesz się również jak wyglada wykorzystanie materiałów POS w raklamie i sprzedaży.
2023-03-30, 15:53

Jak wykorzystywać materiały POS w reklamie?

Czym jest POS? POS to skrót od Point Of Sale, właściwie POSM – Point Of Sale Materials, choć często spotkamy się również z określeniem POP – Point of Purchase. Są to materiał marketingowy lub reklama umieszczana obok promowanego towaru.

Do czego wykorzystujemy POS?

najlepsze materiały POS w reklamie

Właściciele marek przygotowują materiały POS, a następnie negocjują z detalistami warunki ich ekspozycji w sklepie. Taka forma pozwala wyróżnić produkt wśród innych z tej samej kategorii i przykuć uwagę klientów. Na konkurencyjnym rynku materiały POS w raklamie mogą wpływać na decyzję klientów o wyborze konkretnej marki. Choć rozwiązania te tworzone są przez producentów i to im najbardziej zależy na odpowiednim ich wyeksponowaniu, mogą być również wykorzystywane przez detalistów, jako wizualne narzędzie merchandisingowe, które wpływa na decyzje klientów.

Nowoczesne materiały pos w reklamie

Jeśli zależy nam na skierowaniu uwagę klienta na pożądany obszar w sklepie lub konkretny produkt czy kategorie produktów, których sprzedaż chcemy zwiększy materiały pos w reklamie mogą stanowić odpowiednie rozwiązanie. Kasa, lada i inne miejsca, w których podejmuje się ostateczne decyzje zakupowe i finalizuje transakcję to tradycyjne przestrzenie, w których zlokalizowane są reklamy POS. Niemniej jednak, specjalne meble sklepowe prezentujące promowane produkty lub wyróżnione artykuły wybranego producenta cieszą się aktualnie coraz większym zainteresowaniem.

KONTAKT / AUTOR
Roxx Media
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.